Friday, February 11, 2011

s u c k

aku dop au nde ak rase mlm nie...
tekanan k..?
kate2 mu tu btol k dop..?walaupm cm gurau tapi kelakuan cm siyes..
sakit..hati nie pedih lop ase...dakpe layan je mlm nie..
xdop hal..
aku pgg kate2 mu..aku tunggu 5harii..
no cll no msg..
ok..
cume rosok je plan aku nk dating ngan mu lop..
mungkin saloh aku..
bkpe mu kene kuor nye ngan aku owp...
hahaihhh....
dop au ar pale otok mlm nie ea...
derah ngat sensitif...serabut mikir hal bodo gini..
fuck lol!!!
damn !!!
oii hati..jgn la duk mikir perasaan ye lagi..jage jela perasaan mu tu..
wak nde jage perasaan ye..xdop makne nye..
bukan ye taw pm nde duk lam hati nie..
xdop org pikir perasaan mu wak nde mu bodo k diri pikir perasaan org laen..
mu tu bodo ekpm..doh2..
jgn care hal ye lagi..
wak je la ye nk wak nde pm...
dop au la mlm nie bley tido dop ea..
esok keje lop..
aku ingt baru nk ajok mu tgk yugybear mu..
mu nk tgk sgt kn..
aku plan doh nk ajop mu kuor ..
walaupm aku keje..dakpe ar..
aku ingt nk klu mu cuti ekgy nk ajok mu g gambang waterpark...
saje je nk maen air ngan mu..
dop au la jadi gini lop..
5hari tu lame la jugop..
tapi bukan aku hok mitok gitu..
aku kene terime nde hok mu kabo..
bia hati mu hepi dakpe...
nde la aku ngarut mlm nie ea...
bodo dop abis2...
haaahhhahahaiiaihahshahshas
chow lu..!!

No comments:

Post a Comment