Wednesday, February 9, 2011

w i t h s u m 1

maaf..
mungkin takdir yg menentukan semua tu..
aku xpaham bkpe kite jadi gitu..
bukan ak nk jadi gini..tapi perasaan tu tibe2 datang sendiri..
klu bleh aku nk halang perasaan tu datang..
mungkin..tapi xpasti..semuanye dugaan..
kite bersama seharian..
kt pantai..
walaupm sejuk..tapi entah la..
entah cm ne nk luahkan ye..
susah la..
aku cume nk tgk mu senyum je..tu je yg ak mintak..
cm ne ye nk jelaskan semua nie..hanye tuhan je yg tahu isi hati kita nie..
care mu ckp mcm mu sembunyikan sesuatu..
kt wayang..
aku kejut..sbb mu peluk tgn aku...
trime kaseh..
aku rase hari tu aku rase dihargai..sgt dihargai..
bukan mcm dulu..da laen rase nye..
mungkin..entah...
kt pelabuhan...
bile jalan mu pegang tgn aku..
aku rase laen mcm..
rase bahagia duk ngan mu..
bkpe au..
dop paham ar hati aku ea..
mu sokmo wak aku rase gini..geram guh ar..
tapi biar jela..
UMP..
otw ato mu balek..
sungguh aku rase kejap je mase berlalu..
mungkin lam hati aku..
aku nk duk lame agy ngan mu..
sbb?
dop au..tobak dop au..sungguh dop au..
pening aku duk mikir..

No comments:

Post a Comment